Aktualnie poszukujemy Specjalisty ds. głosu klienta – zależy nam na osobie, która przede wszystkim posiada wysoką empatię, oraz będzie rzecznikiem głosu naszych klientów.
ZADANIA NA STANOWISKU
- Monitorowanie głosu klienta dotyczącej kanałów digital z różnych źródeł
- Weryfikacja zgłoszeń błędów, uwag, sugestii klientów dotyczących aplikacji, rejestracja nowych zgłoszeń
- Kontakt z pracownikami banku oraz klientami w sprawie przesłanych zgłoszeń (uzyskanie szczegółów zgłoszenia, udzielenie odpowiedzi, przekazywanie informacji zwrotnych)
- Tworzenie prostych analiz dotyczącego zebranych danych
- Desk research w celu analizy benchmarków w tym współpraca z badaczami UX w celu przekazywania analizy konkurencji oraz głosu klienta z wybranych obszarów
- Szukanie obszarów do optymalizacji kanałów zdalnych na podstawie głosu klienta
- Obsługa systemów bankowych (po uprzednim szkoleniu)
SZUKAMY CIEBIE, JEŚLI:
- Interesuje Cię świat rozwiązań digital w tym szczególnie aplikacji mobilnych
- Sam/a na co dzień korzystasz z bankowości przy pomocy kanałów digital
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta
- Jesteś wnikliwa/y i dociekliwa/y – potrafisz analizować dane
- Znasz power point oraz exela i jego najpopularniejsze funkcje
- Umiesz syntetyzować, wyciągać wnioski i przekładać je na działania ale i prezentować je w organizacji
- Chcesz współtworzyć kanały digital dla milionów użytkowników
- Lubisz pracować w zespole, ale też nie straszne Ci powtarzalne zadania
DODATKOWE ATUTY
- znajomość jira
- znajomość języka angielskiego
OFERUJEMY
- duże możliwości rozwoju i współpracę w zespole ekspertów UX/CX, którzy się nawzajem lubią, wspierają i tworzą wyjątkową atmosferę
- pracę w trybie hybrydowym – w większości zdalnie, częściowo w biurze w Poznaniu
- wsparcie od opiekuna wdrożenia, który pomoże się odnaleźć w pierwszych tygodniach
- start pracy możliwy od marca
- ubezpieczenie grupowe Warta
- dostęp do systemu kafeteryjnego Medicover Benefits
- dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed i karty Multisport Plus
- imprezy integracyjne, firmowe rywalizacje sportowe
REKRUTACJA
przesłanie CV → spotkanie online → decyzja o podjęciu współpracy
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała i chcesz wziąć udział w rekrutacji, zapraszamy do aplikowania! 🙂
Ogłoszenie źródłowe: https://jobtime.pl/praca/122974/Specjalista-ds-glosu-klienta.html