Całość książki układa się w misternie poukładaną, wielowątkową, pełną tajemnic i nagłych zwrotów opowieść. Kiedy już wydaje się, że coś jest wyjaśnione, zaraz pojawia się nowa tajemnica. Fabuła wzbudza w czytelniku ciekawość, napięcie i chęć poznania zakończenia. Akcja rozwija się stopniowo, a sami bohaterowie są realistycznie wykreowani, z mocno zarysowanymi charakterami. Wszystkie wydarzenia poznajemy w książce z perspektywy kilku osób. „Gen” niesie za sobą przekaz dla czytelnika mówiący o tym, aby zawsze weryfikować intencje na pozór dobrze znanych nam osób. W świecie wykreowanym przez Adela z założenia dobre narzędzia służą bowiem złym celom, a osoby z kryminalną przeszłością są zdolne do szlachetnych czynów.
Fabuła książki rozpoczyna się od śmierci córki znanego dziennikarza podczas pobytu w szpitalu. Zatrudniony w tej placówce medycznej patomorfolog próbuje ustalić przyczynę zgonu dziewczynki. Swoimi spostrzeżeniami dzieli się na forum internetowym, przez co traci swoje badania i sprowadza śmierć na innego lekarza i jego rodzinę. Komuś bardzo zależy na tym, żeby nikt nie ustalił przyczyny śmierci dziecka. Wszyscy zaangażowani w wyjaśnienie tej sprawy są pod stałą obserwacją, mają założone podsłuchy, są śledzeni i zastraszani. Nikt nie może czuć się bezpiecznie, bo w sprawę wmieszana jest Agencja… Tam kryje się ktoś, kto pociąga za sznurki i wszelkimi sposobami chce ukręcić łeb sprawie.
„Wartością, która zdominowała moje życie, jest natura – zwierzęta pełnią w niej dla mnie kluczową rolę. To z miłości do nich przestałem jeść mięso i produkty odzwierzęce. Oprócz tego moją wielką pasją jest gotowanie, pisanie i czytanie. Z nieoczywistego połączenia tych zamiłowań powstała książka o tytule >>Gen<<, którą pragnę się podzielić z czytelnikiem” – mówi Juliusz Adel, autor.
Książka, wydana nakładem wydawnictwa BookEdit, jest już dostępna w największych księgarniach internetowych i stacjonarnych w Polsce.
BookEdit to wydawnictwo działające w modelu self-publishing, alternatywnym w stosunku do klasycznych wydawnictw. Współpracuje z doświadczonymi recenzentami, redaktorami i grafikami, wspierając autorów podczas wszystkich etapów pracy nad książką. W ofercie marki znajdują się książki drukowane, e-booki i audiobooki, a także profesjonalna korekta i redakcja, ghostwriting i copywriting. BookEdit działa w oparciu o takie wartości, jak jakość, niezależność i twórcza wolność. Oferta wydawnictwa skierowana jest do zawodowych pisarzy, debiutantów, blogerów i celebrytów, firm i korporacji, a także do tych wszystkich, którzy marzą o wydaniu własnej książki. Nakładem BookEdit ukazało się dotychczas 30 książek, m.in.: e-book „Pokonać siebie” Andrzeja Cichockiego, „Paranoja” Natalii Kostrzyckiej, „Ósmy kontynent” Mariusza Szeiba oraz „9 ognisk” Marka Tomalika.
Więcej na: www.bookedit.pl
Źródło informacji: BookEdit
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl