Home Ludzie i kultura Lee Kum Kee celebruje kuchnię i kulturę azjatycką w ramach globalnej kampanii `Smaki, Które Tworzą Więź`

Lee Kum Kee celebruje kuchnię i kulturę azjatycką w ramach globalnej kampanii `Smaki, Które Tworzą Więź`

Z okazji Chińskiego Nowego Roku, popularna marka prezentuje swoją nową globalną wersję, podkreślając uniwersalną siłę jedności, tradycji i wspólnych doświadczeń kulinarnej przyjemności.

Dzisiaj, 29 stycznia 2025 r. w Hongkongu, kultowa azjatycka marka kulinarna Lee Kum Kee zaprezentowała swoją nową odsłonę pod hasłem „Zapewnianie znakomitych doświadczeń za sprawą kuchni azjatyckiej” i rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię. Kampania „Smaki, które tworzą więź” skupia się na filmie, który celebruje dziedzictwo kulinarno-kulturowe marki, zachęcając świat do poznania nowych tradycji i poczucia siły wspólnoty z okazji Chińskiego Nowego Roku i nie tylko.

„Założona 137 lat temu firma Lee Kum Kee pozostaje wierna swojej misji promowania chińskiej kultury kulinarnej na całym świecie, zwiększając przy tym  wpływy kuchni azjatyckiej i zaspokajając rosnący globalny apetyt na nowe i ekscytujące smaki. Ponieważ azjatycka kuchnia, muzyka i kino wzbudzają coraz większe zainteresowanie na świecie, firma Lee Kum Kee wykorzystuje ten moment do dalszego promowania azjatyckich tradycji kulinarnych i kultury” – wyjaśnił Jet Jing, dyrektor generalny Lee Kum Kee Sauce. „Nowa odsłona marki ma pobudzać kreatywność i wspierać kontakty, aby zapewnić ludziom na całym świecie lepsze doświadczenia za sprawą kuchni azjatyckiej”.

„Smaki, które tworzą więź” to film, który uwiecznia najpiękniejsze momenty przy świątecznych stołach podczas Chińskiego Nowego Roku. Obchody te pokazują, jak jedzenie może jednoczyć pokolenia i społeczności – od wspólnego lepienia pierogów z babcią po radosne posiłki w gronie przyjaciół i rodziny. Lee Kum Kee serdecznie zaprasza wszystkich do wspólnego celebrowania kultury, spotykania się przy posiłkach i tworzenia niezapomnianych wspomnień.

Lee Kum Kee rozpoczyna nową kampanię, celebrując swoją transformację w roli ambasadora azjatyckiej kultury kulinarnej, symbolizującej różnorodność, bogactwo i ekspresję smaków Azji na arenie światowej” – powiedziała Doreen Cheng, dyrektor ds. marketingu marki Lee Kum Kee Sauce. „Dla nas pojęcie 'globalny’ oznacza nie tylko geografię, lecz przede wszystkim autentyczną otwartość, w ramach której nasze smaki, tradycje i wspólnota nabierają uniwersalnego znaczenia. Nasza cała kampania odzwierciedla tę postawę. Poprzez film staramy się zarówno zachować nasze dziedzictwo, jak i zainspirować szefów kuchni i miłośników jedzenia do pogłębionego poznania kuchni azjatyckiej”.

Dziś rusza kampania „Smaki, które łączą” w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Specjalny film będzie wyświetlany w ikonicznych miejscach w Nowym Jorku, Londynie, Hongkongu i Szanghaju.

Lee Kum Kee to marka z 137-letnią historią, która stała się symbolem autentycznych smaków Azji na całym świecie. Już w latach dwudziestych XX wieku dotarła do Stanów Zjednoczonych wraz z imigrantami z Chin, pomagając im zachować smak ojczyzny w nowym kraju i wspierając ich biznesowe marzenia. Jej składniki i sosy stały się podstawą nowoczesnej kuchni chińsko-amerykańskiej. Lee Kum Kee nadal promuje kulturę kulinarną i wspiera innowacyjność w globalnym przemyśle spożywczym. W czerwcu 2024 roku została pierwszym oficjalnym partnerem 50 najlepszych restauracji na świecie w dziedzinie sosów i przypraw.

Marka Lee Kum Kee stawia sobie za cel promowanie azjatyckiej kultury i kuchni, jednocześnie zachęcając nowych konsumentów do odkrywania intensywnych i zmysłowych smaków. Dzięki obecności w ponad 100 krajach, marka ta umożliwia profesjonalnym szefom kuchni i kucharzom-amatorom tworzenie doskonałych doznań kulinarnych na całym świecie.

Jeśli chcesz poznać smaki, które tworzą więź, obejrzyj film tutaj.

O marce Lee Kum Kee

Lee Kum Kee to firma, która od 1888 roku promuje chińską kulturę kulinarą na całym świecie. Ich ponad 300 sosów i przypraw inspiruje profesjonalistów i amatorów do tworzenia i eksperymentowania. Marka ta ma swoją siedzibę w Hongkongu, obsługując ponad 100 krajów i regionów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.LKK.com


Źródło: pap-mediaroom.pl

Lokalny serwis informacyjny z Poznania i okolic. Wydarzenia, aktualności i newsy.

 

 

Wydawca:
ZP20 Piotr Markowski
office@zp20.pl
+48 733 644 002

Partnerskie

Najnowsze

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    Informacje o cookies
AKCEPTUJĘ