W Consdata tworzymy rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi – dostarczamy oprogramowanie dla największych banków w Polsce.
Od lat współpracujemy z liderami w sektorze finansowym – m.in. Santander, mBank, PKO BP, Credit Agricole czy Millennium – z powodzeniem realizując nawet najbardziej wymagające projekty. Do jednego z nich chcielibyśmy zaprosić nową osobę!
Aktualnie poszukujemy do współpracy super komunikatywnej i analitycznej osoby, która świetnie się odnajdzie jako Customer Journey Specialist!
ZADANIA NA STANOWISKU
– współtworzenie bankowości internetowej i mobilnej dla klientów firmowych
– analiza biznesowa (w tym analiza konkurencji, trendów, możliwości technologicznych, potrzeb klientów)
– przekładanie koncepcji biznesowych na rozwiązania produktowe/procesy, tworzenie i realizacja zgodnie z kryteriami akceptacji epik, user stories
– uzgodnienia i konsultacje w zakresie powstającego produktu/procesu, business deployment rozwiązań
– identyfikacja potrzeb i analiza zachowania użytkowników korzystających z bankowości dla klientów korporacyjnych
– analiza ścieżek klientów w zakresie procesów obejmujących kanały bankowości internetowej, mobilnej, web-service, wdrażanie optymalizacji z wykorzystaniem narzędzi Service Design
– zarządzanie mediaplanem komunikacji i realizacja działań dot. business deploymentu
SZUKAMY CIEBIE, JEŚLI
– masz wykształcenie wyższe
– możesz się pochwalić doświadczeniem w podobnej roli
– masz dobrą znajomość trendów technologicznych oraz wiedzę z obszaru bankowości elektronicznej lub produktów cyfrowych
– pracowałeś/aś w projektach prowadzonych metodyką Agile oraz znasz narzędzia Service Design
– masz bardzo dobrą znajomość ścieżki klienta i umiejętność identyfikacji jego potrzeb
– potrafisz mapować wymagania biznesowe na wymagania funkcjonalne oraz projektować nowe i zmieniać do istniejących funkcjonalności
– analiza i synteza danych przychodzą Ci z łatwością
– masz duże umiejętności komunikacyjne, a do tego również zdolności organizacyjne
– jesteś osobą dokładną i chętnie przejawiasz inicjatywę
– mile widziana znajomość programów i narzędzi graficznych, sprzedażowych, do analityki danych i wizualizacji
OFERUJEMY
– umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu
– pracę w trybie hybrydowym- 3 dni zdalnie, 2 dni w biurze w Poznaniu, Warszawie lub Łodzi
– start współpracy możliwy od lipca
– ciekawe możliwości rozwoju w obszarze szeroko pojętej komunikacji
– współpracę w doświadczonym zespole w pozytywnej atmosferze
– wsparcie od opiekuna wdrożenia, który pomoże się odnaleźć w nowych zadaniach
– ubezpieczenie grupowe Warta
– dostęp do systemu kafeteryjnego Medicover Benefits
– dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed i karty Multisport Plus
– imprezy integracyjne, firmowe rywalizacje sportowe
REKRUTACJA
przesłanie CV → spotkanie online → decyzja o podjęciu współpracy
Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała i chcesz wziąć udział w rekrutacji, zapraszamy do aplikowania! 🙂
Aplikuj na: https://jobtime.pl/praca/111506/Customer-Journey-Specialist.html